Om klubben

Klubben tilbyr trening innen JJN Ju Jitsu sentralt lokalisert i Trondheim på Dora. Klubben har et treningstilbud for alle aldre med tilrettelagte partier for voksen, ungdom og barn.

Klubben ble stiftet i 1980 av Rune Schou Henrichsen som også står bak stilarten Ju Jitsu Norge. Etter omfattende dugnadsinnsats disponerer klubben i dag et flott lokale for kampsport. Lokalene er meget trivelige og inneholder to mattebelagte treningsarealer, styrkerom, garderober, kjøkken, kontor og oppholdsrom.

Klubben ledes av et styre som velges på den årlige generalforsamlingen, som regel i løpet av mars måned. Klubbens daglige drift baseres på frivillig innsats fra styremedlemmer, instruktører og medlemmer.

Klubben har medlemmer i alle aldre, vektklasser og fasonger med en bra fordeling på begge kjønn. Våre medlemmer har alle ulike målsetninger med treningen sin.